Helg

Trodde att de skulle bli en skön vårhelg men neejdå, titta ut genom fönstret när jag vaknat och ser att de kommit massa mer äckel snö, jag hatar verkligen snö.. Fy fan.. Men kan ju inte göra så mycket åt saken :)
Sitter och kollar skidor samtidigt som jag sitter här och försöker hitta på något att skriva, ska snart börja göra mig någon mat, för vid fyra är de dags att åka till jobbet.. Känns så skönt att ha flera dagar inbokade i schemat med jobb, har inte haft sån här flyt med jobb på väldigt länge.. :) Alla pengar behövs..

Imorn ska vi på fest hos Magda, ska bli himla skoj, umgås med bra människor och ut och dansa och ha kul :)

160 dagar kvar tills vi sitter på planet till turkiet, dagarna bara rinner iväg vilket jag gillar oerhört, snart dags att börja packa väskan, skoja! :D Haha.. Nu längtar jag dubbelt så mycket, ligga på stranden, bada i havet, dricka en drink och bara va.. Underbart <3

Du får mig att göra saker jag aldrig vågat tidigare, du får min mage att pirra.. :) Hihi..

Massa kärlek till mina vänner som är de bästa <3

Kommentarer
Postat av: sandra

haha roliga saker har du ju gjort ialf ;)

pirrar magen oj oj då ;) hihi!



TURKIET <3

2011-03-18 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0