Bludder och bladder

Man ska ta vara på de få man har vid sin sida, fortare än man anar står de inte kvar som de en gång gjorde, saknaden är något som aldrig kommer försvinna, hur många dagar, månader eller år som går så finns saknaden fortarande kvar, de är jobbigt att leva med, men samtidit underbart att bära med sig minnen i hjärtat.

Mina underbara vänner som jag har vid min sida gör mig stark och glad.. Har lärt känna många nya människor och vill verkligen att de också ska följa min resa genom livet. Vänner är viktiga. <3

Tiden närmar sig vår och sommar, de ringde idag från jobbet och sa att jag fått jobb hela sommare båda perioderna alltså, jag va väl rätt säker och visste de innan, men känns skönt nu när de är helt säkert.. :) Så nu väntar jag bara på schemat, så man kanske kan planera in en tripp till Gotland och hälsa på Emma eller så..

170 dagar kvar tills vi brudar drar, vet att de skrivs mycket om de, men längtar och tänker varje dag hur underbart de är.. Inte så konstigt kanske när snön fortfarande ligger kvar.. :)

See yaah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0