Överlycklig :)

Woohoo, Turkiet resan är nu bokad, vi blir 6 brudar som drar iväg i 2 veckor.. :) Alexandra åker hem efter 1 vecka men super roligt att hon följer med iaf. :) Första delen ska jag och Sandra betala nu i veckan när vi fått lön.. :) Jag längtar så sjukt mycket alltså.. :) Vi kommer ha så kul..

På onsdag åker jag och Sandra in till stan och gör oss fina i barret hos Mickes syster, ska bli roligt att testa någon ny!! Tror jag kommer bli nöjd.. :)

Nu börjar handbollen på tv, så ska ta mig en knäckemacka till de och vänta på att Jenny ska höra av sig, så åka dit och snacka lite med henne och kika hennes nya lya.. :)

RETARD :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa guuuh så skönt nu är det bokat :D Så jävla härligt!!!!



Vi kommer bli skit snygga i barret ju ;)



<3

2011-01-23 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0