Im happy

Tisdag, idag börja dagen med massage, vilket va rätt skönt den här gången faktiskt tills nu efteråt, värker i vänstra axeln och bränner ner i armen, skulle egentligen ha tränat handboll idag, men fick bli att sitta i soffan och kolla handboll på tv:n istället. Men blev en sväng upp till medley förut med Sandra.. :) Cykla en halvtimme vilket blev 1.2 mil.. Inte de roligaste kanske, men ville inte köra nåt med armar idag.. :)

Kunde inte hålla mig så stallde mig på vågen och den visa -1 Sammanlagt -5. :) Im happy.

Imorn blir de förhoppningsvis vanlig träning igen.. :) Efter blir de kanske att åka in till stan och hälsa på Emma.. :) Umgås lite, alltid lika roligt och trevligt.. :D

På torsdag blir de att åka in till Cloetta och kolla hansbolls Vm med några brudar ifrån laget, dock inte Sverige som spelar men kul iaf och kosta mig endast 100 kr när andra får betala mera.. :)

Nu en dusch innan Sverige börjar spela.. :) efter blir de en svänga till Sussie och snacka lite skit.. :)

Bye for now! :)

Kommentarer
Postat av: Ämmah

woho, vad DUKTIG du är!! :) jag e nyfiken på vad det kommer visa på vågen för mej på söndag :P

KRAM!

2011-01-21 @ 06:21:41
URL: http://kanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0