8 januari 2011

Jävligt nöjd med mig själv, går upp nio på en lördag och tränar innan tio.. :) De va inte igår kan jag säga. Kom dock isäng skapligare än va ja brukar göra så kanske är därför, plus att jag typ ha tvingat upp mig själv för att hinna med allt innan ja ska jobba, nu har ja bara duschen kvar, sen drar jag och Mia in till stan och kollar på henke, sen vid två börjar ja jobba.. :) Kanske ja kan somna skapligt ikväll för ska ju jobba dag imorn.. :)

Sötsuget börjar faktiskt försvinna lite smått, ja ska inte ljuga, visst att ja är sugen, men litegranna har de minskat så de är skönt.. :) Jag håller tummarna inför morgondagen när ja ska ställa mig på vågen. Ja är nyfiken.. :)

Dags att hoppa in i duschen sen fara iväg.. :)
Ha en bra dag alla. Kiss


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Tack så mycket för din kommentar! :)

Gjorde mig super glad!



kramar

2011-01-08 @ 19:15:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0