7 januari 2011

Då har man jobbat klart för idag också, sitter hemma och väntar på att Mia ska komma så ska vi åka in till stan och kolla när bror spelar idag med.. :) Får se hur de blir med träningen, kanske kan träna när ja kommer hem.. :D Förövrigt går de väl bra med att vara ifrån godis osv, visst att man blir sugen på att ta en och tänker, men en liten bit skadar väl inte, men NEJ jag har inte tagit en bit sen i lördags, och de är en vecka imorn.. :) Känns bra.. Om två dagar får jag väga mig med.. Hoppas hoppas på resultat.. :)

Igår va jag och sandra hos micke och umgicks med han, Lina och Dennis, när vi ska gå hem, hade min bil utanför sandra, så vid soloteket va vi tvugna att gå på vägen, ja ni vet ju hur de ser ut på vägaran, men iaf, så kommer de en snubbe ner mellan husena, och tittar jätte konstigt mot oss, sandra knallar typ upp i snöhögen men ja tänkte eh ja fortsätter gå på vägen, när ja märker hur han börjar gå emot mig, då får jag panik både jag och sandra börjar springa som bara den, han börja följa efter men stanna efter några steg, han stod och skrek massa efter oss. Hans ögon hade jag i mitt huvud hela kvällen innan ja somna. Uschan jaa! Sikket folk de finns alltså.. "/ Han hade inte bara druckit alkohol om man säger så.. :/

Dags att fara.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0