6 Januari 2011

Igår va himla roligt i stan med Emma och Sandra, vi käka på Paus, Emma köpte tapeter och kakeldekor till köket.. När vi kom tillbaka till henne va de bara att sätta igång med allt, höll på i stort sett hela kvällen, men resultatet blev himla snyggt sen, under tiden hade vi skojigt så de va inte så jobbigt.. :)

Träningen är avklarad för den här dagen också, fick bli hemma idag med, när mammi har slutat åker ja, mamma och pappa in till stan och kollar när bror spelar innebandycup.. :) Min sista lediga dag för den här veckan, sköönt med jobb!! Måste försöka klämma in träningen också nånstans, men de går nog bra.. :)

För tillfället är vi fem brudar som är på att dra till Turkiet, blir nog att boka nu i slutet av Januari, himla skönt då har man nåt att se fram imot i de ruskvädret.. :)

Längtar som bara den till nästa fredag, då ska jag och Sandra åka till Cloetta center och kolla på de 10 sista idolerna när de turnérar.. Efter blir de nog utgång i Linköping, eller om vi åker till Norrköping, köpte biljetten till henne i julklapp.. :)

Have a good day! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

jaa o det ska bli så himla roligt tack så mykke gumman :) <3 Längta längta till turkiet :D

2011-01-06 @ 15:01:18
Postat av: Ämmah

synd att jag jobbar nästa helg, annars hade jag lätt varit på utgång i linköping eller norrköping :) krams!

2011-01-06 @ 23:48:51
URL: http://kanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0