5 januari 2011

Då va träningen avklarad för idag med, fick bli hemma idag också!! :) Men imorn blir de Medley förhoppningsvis, om jag inte får jobba eller så.. :) De är så otroligt skönt att pusha sig själv när man väl står där på crossen, man är helt slut, svetten rinner men ändå hittar man de där lilla extra att ta ut, sen efteråt känns de ju toppen skönt.. :) Längtar tills på söndag då ska ja väga mig, och förhoppningsvis så har väl allt slit gett resultat.. :) Skönt att jag har min familj och Sandra som pushar mig, med deras hjälp och mig själv kommer de här gå vägen.. :) <3

Idagens ska jag och Sandra åka in till Stan och umgås med Emma, ska blir roligt och trevligt.. :) Skönt att bara hitta på nåt att göra..:)

Nu vill jag har sommar och sol, trött på snön, vinter och kylan!! :) Längtar fruktansvärt mycket till Turkiet. :)

Bye for now. =)
 



Kommentarer
Postat av: Ämmah

Heej :D Vad kul, jag visste inte att du bloggade ju hihi! vad bra att du kommenterade så jag såg de :)

Tack!, jag hoppas också det kommer gå bra på söndag..

Jaa guud, vem längtar inte till Alanya :) Om bara tiden kunde gå liiiite fortare :)!

Kramis

2011-01-05 @ 15:54:55
URL: http://kanki.blogg.se/
Postat av: Madde

Klart du ska klara det!!!

Tro på dig själv nu!! Ja tror på dig!! :)

2011-01-05 @ 19:57:22
Postat av: sandra

<3

2011-01-06 @ 15:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0