4 januari 2011

Kommer blir mycket skrivande om träningen här i bloggen framöver, men tvingar ingen till att läsa, skriver ganska mycket för att sen kunna gå tillbaka och läsa om min resa till mitt mål.. :) Har gett mig fan på att jag ska klara de här, och då ska ja de också.. Man kan de mesta bara man vill, och de här vill jag verkligen.. Tror de kommer bli problem med mitt tålamod dock, för vill att de ska hända saker fort, men bara att vänja sig vid de och är de inte bättre om de går sakta framåt..? 3 dagar utan godis och sånt. :)

Träningen är avklarad för idag med, fick bli hemma på crosstrainern i 20 min blev 5 km, för ja ska jobba idag med.. Hoppas på att Sandra vill följa med mig till medley imorn om hon är ledig, har två lediga dagar ons och tors, va jag vet än så länge, kan ju ändra sig snabbt, sen är de jobb som gäller hela helgen.. Skönt.. :)

Idag dissar jag mina köttbullar, så de får bli kyckling i ugn och sallad, piffar till de med några kräftstjärtar.. :)

Ikväll efter jobbet ska jag nog träffa Sussie, har inte sett henne sen innan jul så de ska bli himla roligt.. :)
Dags att ta en dusch.. :)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

Ja okej :)

Låter som min första resa till Turkiet,

jag var bara tvungen att åka tillbaka :)

2011-01-04 @ 14:43:45
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi ska klara detta gumman vi får pusha varandra :) Snart är det vår oxå o då kan man ta massa skön långa promenader :)

2011-01-05 @ 10:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0