25 Januari 2011

Idag har jag dansat Zumba igen, himla roligt och väldigt jobbigt, så de blir de fler gånger så fort de finns några platser lediga. :) Nu har jag varit hos Sandra en svänga, körde henne till jobbet så nu blir de slapp tills de är dags för träningen igen, fast den här gången handboll.. :)

Jag skrev aldrig om min vägning i söndags, jag hade gått ner 1 kg till.. :) Skönt att de går åt rätt håll, plus att jag har minskat 5 cm i midjan och 4 cm över rumpan. :) Woohoo! :)

De är nu 25 dagar sen jag sluta äta godis, de är så grymt jobbigt från att nästan äta godis varje dag till att inte äta alls, har haft huvudvärk osv men de har börjat gå över nu vilket är skönt, men sötsuget sitter fortfarande i, hoppas att de också försvinner snart :)

Håller på att samla in pengar från alla brudarna för på torsdag betalar vi första delen, känns som att vi snart ska åka för att vi styr och pratar om de hela tiden, men sen kommer man på att justja, de är ju 7 månader kvar. :) Förhoppningsvis går de fort och snart är vi där. :) jag längtar så sjukt mycket och jag vet att vi kommer ha så roligt.. :)

Fick förresten löne specen idag, blev lite besviken om jag ska vara ärlig men va kan man göra åt saken?!

Imorn blir de en hel dag på stan, alltid lika trevligt. <3

Tarkan - Dudu

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0