15 Januari 2011

Jahopp, då va de söndag igen då, vilket betyder vägning.. :) blev glad idag med faktiskt när jag klev upp på vågen, -2 kg, Sammanlagt -4 kg. Jag är nöjd och väldigt glad över att de går åt rätt håll!! :)

Gårdagen va den roligaste kvällen på länge.. :) Tog trebussen in till stan, kvart över fyra åkte tåget till Linköping, när vi kom dit gick vi upp till centrum och mötte Hanna, vi käka sallad och kolla lite i affärer med henne.. :) Halv sju gick bussen från centrum till Cloetta.. :) Mycket bra där.. :) Tog sedan bussen tillbaka till centrum.. :) Gick ut på harrys, när vi precis kom dit fick vi syn på Linda Gundstedt, kul iaf.. :) Sen träffa vi två super trevliga tjejer Emma och Ida när vi stod och vänta på bussen, så vi va med dom.. :) Synd bara att Ämmah inte kunde komma, men som sagt blir fler gånger. :)

Idag blev de en väldgit lång sovmorgon.. :) Sköönt, har precis varit och kollat på innebandy, sen är de handboll på tv. :) Ikväll blir de att åka till Jenny och umgås med henne, käka lite grönsaker och dip och kanske ta ett glas vin i så fall blir de nattning där.. :)

Jag längtar till på fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

sofia nu är du lite före va? vad jag vet så är det faktist lördag idag ;)

2011-01-15 @ 20:27:58
Postat av: Sofia

Jaa, ja kom på de idag.. :D Haha.

2011-01-16 @ 11:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0