13 januari 2011

Mammsen och jag åkte ner till centrum och fixa lite förut, köpte med sallad hem från Perfect, hann precis sätta oss och äta när vi kom hem så får jag ett mess från poolen, och fråga om jag ville börja jobba kl tre, då va kl kvart över två, så slänga i sig maten, packa handbollskläder och tvätta håret, sen va de bara att dra. Och efter jag slutat så direkt upp till handbollen. :)

Imorn blir en himla stressig dag, ska hinna med att träna, äta, sen åka till Sandra skapligt och fixa oss, ta bussen vid tre in till stan, sen tåget vidare till Linköping, äta nånstans, sen vi åtta så börjar de i Cloetta, ska bli så himla roligt.. :) Sen utgång.. Hell yeeah! :)

Naahe om man ska krypa ner i sängen då kanske! :) Läsa några rader i boken, sen försöka sova. :)
Natti Natti! :)


Kommentarer
Postat av: Ämmah

Hoppas ni har det superskoj ikväll!! <3

Puss och kram

2011-01-14 @ 23:13:20
URL: http://kanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0