12 januari 2011

Ingen bra dag idag!!
Åkte till tandläkaren förut vid nio.. Den här gången var ja så grymt nervös fast jag har dragit ut förut.. Iaf börja med två sprutor, en i gommen och en på ut sidan.. Sen början han trycka för att få tanden att bli lös, men gjorde fortfarande ont så fick mer bedövning sen fortsatte han.. Va nära att ja började gråta, tanden satt så snett så va så svårt att få tag på den.. Nu har bedövningen gått ur och nu har ja as ont, så fick bli youghurt idag till middag.. Har även tagit en ipren så förhoppningsvis kanske de blir lite bättre!! Hoppas bara jag inte har ont på fredag..

Längtar till Fredag, de ska bli så super kul, och roligare blir de om Emma följer med ut som vi träffa i Turkiet.. :) Hoppas!!

Igår blev de först träning hemma.. :) Sen åkte jag till Sandra och vi gjorde Tacosallad, sen ville hon träna så vi åkte upp så jag värmde upp 25 min på crosstrainern innan handbollen.. Sen blev de handboll i 1 timme och 45 minuter, men idag tar jag de lugnt med träningen..

Ska åka och umgås med Jenny en svänga tänkte jag!! Kul.. :)

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0