11 januari 2011

Blev inget bloggande igår!
Poolen skicka och väckte mig halv sju igår morse skulle börja halv åtta till ett och dessutom med mamma, så tacka ja och fick de, var också lite förberedd på de också.. Så skönt att få jobba lite, har redan jobbat 7 dagar den här månaden, och har en dag till den 29, men hoppas på att få mer tills dess. Nu är de bara att börja spara som tok.. :)

Efter jobbet åkte jag och Sandra upp till Medley, körde 40 min på crosstraninern, va så skönt att köra länge, min kropp kändes så pigg så då är de bara att köra.. :) Hade även krafter kvar efter men vi hade inte så mycket tid på oss. Körde även mage, ben och rumpa också.. Efter träningen stressa vi in till stan, va tvungen att hitta present till min bror som fyller på lördag. Hitta lite iaf. =) Vi svängde även förbi Utter när vi ändå va i stan och snacka lite Turket och så. :) När vi kom till Finspång så hyrde vi en film och bara myste ner och i soffan. :)

Tog mig en liten sovmorgon idag, skönt de. :) Ska äta lite frukost nu, sen är de bara att tagga för träning har dock inte bestämt mig och ja ska köra träningen här hemma idag eller om jag åker upp till Medley själv? Men träning blir de iaf.. Ikväll börjar handbollen också, kulkul va ju ett tag sen jag träna, har ju varit uppehåll över jul och nyår också. Så ska bli kul att komma igång och träffa alla igen. :)

Börjar bli nervös över morgondagen, då ryker min visdomstand, fast jag varit med om de förut så har jag föträngt smärtan! Men de går nog bra, om inte annat ska de bli skönt att slippa den. :)

Frukost och sedan träning. Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0