Va ett tag sen..

Kylan är tillbaka igen då.. "/ Hoppas de vänder snart igen och blir lite varmare.. :) Positivt att solen skiner iaf.. :) Jag vill bara att våren ska komma, när man kan ta fram sin tunna jacka eller bara gå med en tjockare tröja, så underbart, den här kylan och snön står mig upp i halsen nu, dags för den att försvinna innan jag går i ide.

I fedags så berätta vi för Malin att hon ska med till Turkiet, detär en student present till henne från hennes familj, men vi kunde inte hålla oss, hon trodde inte på oss, men sen till slut fatta hon nog.. :) Så de blir, jag, Sandra, Emma, Alexandra, Malin och Johanna.. :) Vi kommer ha de super kul.. 186 dagar kvar. <3

I fredags åkte jag in till stan för att parta med Emma gumman, och så kom systrarna Utter också, himla kul hade vi, blev dock lite för mycket av de goda. Hihi. :) Jag slog ju omkull på dansgolvet, eftersom folket hade spillt massa så snor halt va de, så ont i höften och handleden, men vafan.. :)

Idag ska jag tydligen åka till Åby med bror och hans kompis, vi ska kolla när a-laget spelar match i innebandy, men finns inte så mycket annat att göra, så kul att göra nåt.. :)

Askim åkte till Norge i fredags, hon kommer hem imorn, saknar henne massa faktiskt.. :) <3


Har fått en hel del jobb nu, vilket är så underbart skönt, ska jobba hela nästa vecka och så har jag fått dagar i mars också, så de är as bra nu när jag sparar massa pengar också.. :)

Bye for now. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbar du den 25/2? Jag jobbar på Tegelbacken då, 7.30-15.30 på Lunden.. :)

2011-02-20 @ 18:35:56
URL: http://emmaaaarydell.blogg.se/
Postat av: sandra

Vi kommer ha så sjukt kul :D Nu är jag hemma igen! <3

2011-02-21 @ 17:05:12
Postat av: Ämmah

Hihi va bra gumman <3 :D

Sees nästa veeeeecka :D !

2011-02-22 @ 17:41:22
URL: http://kanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0