Peppad

På förmiddagen blev de träning på Medley, blev 40 minuter på crosstrainern och sen mage och ben.. :) blev kort träningen eftersom Sandra skulle jobba. Nu på eftermiddagen följde jag med mamma och pappa in till stan är de skulle handla mat, jag fick två par skor och två halsband av mammi, hon är bäst. :) <3

Nu snart är de dags att ka upp och träna lite handboll, de ska bli kul, taggad faktiskt. :)

Mätte mig nyss igen, hade minskat -2 cm runt midjan och -2 cm runt rumpan så är fan i mig nöjd.. :D Syns dock inte lika mycket på vågen, men vafan de kommer, har skickat efter Easyslim som jag ska börja äta på måndag som hjälper mig att få bort sötsuget och hjälper till att g ner lite extra, hoppas att de hjälper, ska äta de en månad framåt, och funkar de så är de ju inte omöjligt om man skickar efter mer.. :)

Dags för träning nu.. :)  Btw, 198 dagar kvar till Turkiet.. :)


Kommentarer
Postat av: Madde

fan va du är duktig!!!!! :D

2011-02-08 @ 21:09:47
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten
Postat av: sarah

säger som madde, du är riktigt duktig alltså :)

Kul att du kommenterade förresten, har nu skaffat lösen. Kan skicka via fb om du vill fortsätta läsa :)

2011-02-09 @ 16:26:13
URL: http://stjaaarnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0