Måndag

Har nog kommit i dep period, har tappat motivationen och tänker mycket.. Men vet att ja snart kommer hitta den igen, inte konstigt att man tänker mycket när man får ett tråkigt besked och de finns inget ja kan göra för att få den här människan att ändra sig, de känns hårt.. Vet att de kommer bli en jobbig period lite senare när de är dags..

Nåt som får mig på bra humör för stunden är när ja tänker på hur snabbt dagarna går och att snart
är de vår, de är nu 178 dagar kvar.. :D helt sjuk hur snabbt tiden går.. :) Jag längtar som bara den.. Kommer bli en oförglömlig resan mid underbara brudar..

Du ska bara veta va du har förstört för flera stycken, jag har alltid haft de svårt för dig, men efter vad du gjort så har jag insett att jag verkligen hatar dig, och önskar att du bara kunde lämna henne ifred.. De är ditt fel att vi kommer vara längre ifrån varandra, de är ditt fel att vi inte kommer kunna träffas lika ofta.. Du har förstört allt..
Äckel...!


Kommentarer
Postat av: Alexandra,

Vi kommer ha det underbart! <3

2011-02-28 @ 16:18:01
URL: http://alexandrarebecca.blogg.se/
Postat av: sandra

Jaa helt jäkla underbart :D

2011-02-28 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0