......

Har varit lite dålig med blogganet, me som sagt så har jag tappat sugen, men ska väl försöka mig på ett litet inlägg nu tänkte ja..

Träningen rullar på bra, känns skönt och bra att man pressar som man gör egentligen finns inte alls orken att ens ta sig upp ur sängen, men man hittar den där gnistan som får en att ta sig igenom hela dagen..

Jag förstår inte hur vissa människor tänker egentligen, du är så dubbel och säger verkligen emot dig själv, inte konstigt att du får människor att tappa gnistan och hoppet, du är bara för mycket..

203 dagar kvar tills vi drar, sjukt hur myckt ja längtar, men kommer vara super nervös första kvällen.. :D Men sånt som hör till kanske.. Hahaa, vi kommer ha de så roligt och de kzommer sluta galet.. :)

I mina ögon är du en tönt och inte ens värd skiten under skorna. Haha


Kommentarer
Postat av: Emma pemma

ååå jag vill åka nuuuu,... <3

2011-02-05 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0