En vanlig fredag

Sitter här med min lilla bärbara dator i knät och ska försöka ge mig på ett litet inlägg. :)

Idag kändes de som jag va uppe med tuppen, gick dock upp halv nio, kan inte minnas senaste gången jag tog en sovmorgon utan att ställa klockan, visst att de är skönt att gå upp skapligt för man får ut mycket av dagen, men man känner sig som en degklump i hela kroppen..

Har varit en svänga in till stan med Jenny nu på förmiddagen, hon shoppa som bara den, ja va med som stöd och sällis bara, men har varit trevligt.. :) Nu blir de slapp i soffan, för som sagt är trött.

Ikväll blir de lugnt eftersom jag ska spela match imorn, ska bli så roligt, men gud så nervös jag kommer vara, hoppas på vinst bara.. :) Så ska in på bio ikväll med Sandriis och Alexandra.. Ska bli himlans trevligt..

Skulle vara roligt att hitta på nåt skojigt imorn men får se vad som händer, konstigt att ja inte fick nog från förra helgen när de verkligen blev all in, ujjan då de va ett tag sen jag blev så full, men inte konstigt när de finns folk som vill supa en under bordet.. :D Dum som man är så tackar man ju ja, men vafan, man lever bara en gång, kul hade ja iaf. :)

Haha, har blivit kär i turkisk musik!! Ja, ja vet att ja är knäpp, men bjuder på de.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0