Dubbelträning

Idag blev de träning på Medley förut med Sandra.. :) Nu har ja bara slappat i soffan, snart är de dags att börja tagga Afropowerdance, ska bli roligt, de är första gången.. :) Hoppas de är roligt, så man kan köra flera gånger.. Men uschan så trött jag blev, somna nästan till i soffan och nu känns de som att ja har sprungit ett maratonlopp, dags att ta mig en knäcke macka och ett glas vatten, förhoppningsvis få tillbaka lite energi.. :)

Efter drar jag och Sandra till bergska och kollar när bror spelar innebandy match och sen avslutar vi nog kvällen framför en braig film.. :) Hihi.

Jag hoppas du vet att du förstört hennes liv, och att ja nu inte kommer kunna träffa min vän lika ofta. Jag hoppas du är nöjd, för de va de här du va ute efter va??? Idiotjävel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0