Tisdag

Då va jag här igen..! Märkligt.

Idag åkte jag, bror och Mia till Björs för att lägga en gravdekoration på morfars grav.. Kändes jobbigt..
Sen blev de bara soft framför tv:n innan handbollsträningen.. Känns verkligen jätte skönt att ha kommit igång med handbollen igen.. :)

Jag längtar tills vintern är över, yeah den har knappt börjat men iaf. ja vill ha sommar och värme, jag vill ha Augusti så ja kan åka till Turkiet igen och ha kul.. :)

Har sökt jobb så sitter och väntar på att få svar, visst de är inget drömjobb, men tar verkligen de jag får nu känner jag. :) Vill ha något att göra..

Nu är det inte många dagar kvar tills vi drar på kryssning, de ska bli kul.. :)

Nu ska jag lägga mig och läsa min super braiga bok som jag börja med igår.
Godnatt.
Puss S.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för braig bok? något du kan rekommendera? :D

2010-11-04 @ 08:23:53
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0