Test

När jag blickar tillbaka i livet, finns de många saker jag nu i efterhand hade velat gjort annorlunda... Gjorde ett test idag, och fick i resultat att ja är en känslig och lättoroad människa, tror faktiskt att de ligger rätt mycket sanning i de.. Jag tänker massor, försöker hitta svar på mina frågor.. Jag hoppas att jag finner dom snart.. Försöker visa mig som en stark person..?!

Ibland kan jag känna mig så fruktansvärt ensam, jag saknar tryggheten och sällskapet som jag en gång hade.. 

Just de, testet som jag gjorde, är om ja ska få börja jobba på Mogård eller inte, får förhoppningsvis ett samtal från marianna snart framöver så får vi hoppas på att jag klara testet så ja kan börja gå intro där.. :) 

Have a nice day!!  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår hur du känner, vi hade nog alla gjort saker annorlunda idag! Men ang jobb, jag håller tummarna! Lycka till! :)

2010-11-23 @ 16:11:12
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0