Saknar...

Sitter hemma och väntar på att Sandriis ska sluta.. Kollar bilderna från Turkiet, de är helt sjukt va saknar de där landet och framför allt veckorna där nere.. =) Inga måste, bara leva livet, ha kul och njuta..
Har suttit och kollat på resor redan nu inför nästa år, finns några stycken som jag lätt skulle kunna boka om pengarna fanns nu, de skulle vara underbart att ha de bokat och klart och bara räkna ner dagar..
Tror ja skulle kunna ta mig igenom vintern lättare också. Usch!


Ikväll blir de träning, tror ja ska gå och möta Sandra från jobbet när hon slutar, och vet inte om vi kanske ska se Ghost efter träningen är slut..

Fortfarande inget svar från jobbet jag sökte.. Jag väntar med spänning. :) Hoppas Hoppas.

Puss S.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0