Up and down!

Jag känner att ja vill göra nåt med mitt liv, känns som att ja bara står på samma ställe och trampar och inte kommer nånstans! Vill ha ett jobb, flytta hemifrån, ja vill ut och resa till massa olika ställen och se nya saker. Är så fruktansvärt trött på Finspång. Usch!

Idag har ja varit och firat Novalii som fyllde 1 år. :) Har varit jätte trevligt med gott fika och trevliga människor! Är så glad att jag har min familj och mina vänner som stöttar mig! Ni betyder allt. <3

Det är svårt att bara släppa taget och gå vidare, du va trots allt min första kärlek, de är även svårt att lyssna och ta in vad andra människor säger, tror ja lever i min egen lilla värld med mina egna tankar och funderingar! Det går verkligen upp och ner för varje dag som går. Jag vill vara stark och komma igenom de här, men ibland känns de som att de är så meningslöst att ens försöka! Hoppas på bättre tider snart!

Dags att krypa ner i sängen och läsa lite, hoppas på att förkylningen har blivit bättre tills imorn och att ja kan få sova lite för min hosta!

På återseende S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0