It´s time to move on without you!

Det är dags att ta de stora steget vidare, hur hårt och jobbigt de än kommer vara, så finns de ingen annan utväg. Va jobbigt de är när man vill ha någon så mycket och den inte vill ha mig, jag har aldrig känt så här för någon förut, trodde aldrig att de skulle ta slut, absolut inte på de här sättet iaf.

Tankarna snurrar runt i huvudet på mig, försöker hitta ett sätt så ja kan vinna dig tillbaka, jag vet att de inte finns nåt, men jag hoppas på ett mirakel. De skulle verkligen betyda allt för mig att få leva vid din sida igen.

Har gett mig fan på att ja ska gå ner i vikt, har redan gått ner 5 kg sen den dagen du lämna mig, vilket är 6 dagar sen. Men de är långt kvar tills ja är nöjd, men nu jävlar, sluta även äta godis den dagen allt va slut, känner inget sug av de. Ja ska verkligen klara de, den här gången. Har varit och morgon tränat, de va skönt. Sen vid två ska ja iväg och träna igen med Mia och Sandra!

Tack till Petra som ändrat min blogg igen! :)

Jag hoppas att vi nån gång finner varandra i framtiden! De vore min största önskan!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Du är stark , du kommer klara detta :)Hör gärna av dig om du vill dra upp tillsammans och köra nåt pass eller om du skulle vilja gå in och köra nåt på gymmet så kan jag hjälpa dig :) Ta hand om dig och jag lovar dig att du kommer klara det här galant även om det kan kännas förjävligt vissa stunder.

2010-05-07 @ 14:09:26
URL: http://nataliieb.blogg.se/
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

Jätte fin design ;D

2010-08-26 @ 22:10:14
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0