Inga roliga ord!

Inget bloggande på senaste dagarna, är nere på botten. Det ända som hjälper mig upp på fötterna ur sängen på morgonen är min familj och mina vänner, jag tackar alla för ert stöd och att ni finns där för mig.

Allt känns så jobbigt krafterna och all energi försvinner direkt om man sover och äter dåligt. Jag skulle kunna göra vad som helst bara allt blev bra och som förut, den här klumpen i magen och de där stora hålet i hjärtat som ständigt värker av ensamhet och saknad, de tar kål på en. Hur mycket ska en människa klara?

Jag hatar att jag älskar dig!
Den sista sidan ur våran saga är nu skriven, du va de finaste ja hade!



De skulle uppskattast om nån ville hjäpa mig att ändra bloggen!

Kommentarer
Postat av: P - Photography

Jag hjälper dig mer än gärna! :]

2010-05-06 @ 07:52:44
URL: http://breathingyou.blogg.se/
Postat av: P - Photography

Skriv bara på msn så ordnar jag de :p

2010-05-06 @ 14:43:21
URL: http://breathingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0