Ilska

Att allt har gått över från sorg till ilska gör mig mycket gladare, fattar inte hur ja kan ha suttit och bett på mina bara knän att ja vill ha tillbaka en sån människa som du. Att bara få tanken i huvudet va du har gjort mot mig gör mig så fruktansvärt äcklad. Ja har nog aldrig mött en männsika förut som du, utan känslor och utan samvete. Ja är mycket starkare utan dig!

Man märker verkligen vems en riktiga kompisar är, de är dom som alltid finns där för en. <3

Jossan, tack så jätte mycket för allt du har gjort för mig, för att du har funnits där för mig och lyssnat! De betyder så oerhört mycket. Du är min bästa vän! <3

Usch du är en sån äcklig och vidrig människa i mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0