Inte min dag idag!

Dagen började inte bra, jag försov mig, mamma hade jobbat natt och ringer och väcker mig tjugo i i sju och ja ska börja jobba kvart i, har tydligen stängt av larmet i sömnen vilket jag aldrig annars brukar göra, men iaf de tog bara tio minuter så var ja på jobbet. :)
Och dagen har bara fortsatt med skit, bara varit problem, jobba med en annan vikarie som aldrig har varit på den här avdelningen förut. Och de är väldigt mycket att hålla reda på, så de blev lite försenat, men vi har hunnit med allt nu iaf. :)
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv tre och ja förhoppningsvis kan få gå hem, har inte hunnit med att ta någon rast idag! :) Ska åka upp till Grosvad direkt efter och kolla när Frida spelar match.

Ikväll har jag ingen aning om va ja ska göra, imorn är jag ledig och då ska ja sova ut, har gått upp tidigt två mornar nu, och de märks att man inte är van. Men på tisdag, torsdag och lördag ska ja jobba igen, så de känns skönt att ja har lite dagar inplanerat! :)

Bye bye! S.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Verkligen. Och jag vet ju att folk är inne & läser, men ändå kan man inte någon gång ibland förgylla någons dag & visa att man läst eller skriva ett argument osv till ett inlägg. Tycker det är trist. Själv så brukar jag faktiskt kommentera, väldigt mycke kan ibland tyckas. Men vi stötta varan i den här frågan helt enkelt. :P

2010-03-23 @ 10:36:33
URL: http://johannakratz.blogg.se/
Postat av: Johanna

P.s: Tack för kommentaren. :D

2010-03-23 @ 10:37:40
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0