8 Januari

Tiden bara rinner iväg, redan den 8 januari, idag har Älsk och jag varit förlovade i 2 år och 3 månader. Nästa vecka fyller lillebror 16 år, som verkligen inte är liten längre. :D Har bestämt dagar för intron, så fjärillarna börjar komma i magen. :) men de ska bli kul, hoppas på att jag trivs och att allt funkar bra mellan oss alla! :)

Jossan håller på och tjatar på mig att jag ska ta hennes lägenhet om hon flyttar, skulle jätte gärna vilja de, men eftersom jag inte vet hur mycket jobb jag får varje månad känner jag att ja inte vill de fall de skulle bli lite en, aldrig leva på soc eller nåt liknande. Har jag flyttat hemifrån då vill ja stå på mina egna ben!

Ska ta tag i träningen snart med, gå upp till medley och fixa årskort. Man mår mycket bättre och är mycket piggare om man tränar. :)

Ikväll blir de vin och mys hos Jenny med henne och Emma först, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! :) Kommer nog bli trevligt! :)

Du är ingenting i mina ögon längre!

Ha en trevlig kväll för de ska jag har! / S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0