7 Januari! :)

Nytt år Nya möjligheter! :)

Har varit iväg och skrivit på papper om jobbet, och har även bestämt två intro dagar såser fram emot hur de kommer gå, hoppas jag trivs och att de blir lite mer jobb! :) Pengar går alltid åt. Just för tillfället hatar jag mig själv, kom på förut att jag glömt lämna in lönelappen, och de skulle senast vara inne för två dagar sen, så hoppas att jag får iaf., annars blir de inge kul! :)

Har precis lagat nudlar, wook och kyckling med mammi, ska krypa ner i sängen och läsa lite ur tredje boken av Twilight! Jag fryser som en gris, kylan kommer in. Har fortfarande ont i kroppen efter massagen.

Tack och hej! / S.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas du får massa jobb :) Du kan du flytta till Lotorp, till min lägenhet om ja flyttar haha :D

2010-01-07 @ 18:37:51
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: josefine

hej hopp, ja jag vet...men här hemma är det ju så trångt och vi har inte och kommer inte åka till finspång på ett bra tag...men annars får vi iofs kanske åka dit ändå =P men om vi får huset..eller nått annat hus eller iaf en större lägenhet då kan vi ju ses massor eller om ni får en lägenhet så kommer vi till er ;) eller så får vi hitta på något annat galet.. kram

2010-01-08 @ 09:50:54
URL: http://catchaglimpseof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0