25 Januari!

Nu är snart denna månad över också, de är sjukt hur fort dagarna går. Känns som man inte hinner med nånting. Idag har jag iaf varit duktig och plockat ur och i diskmaskinen, har också satt på en tvätt också! :) Snart blir de att laga nån mat till mig med, är själv här hemma! Senare idag blir de träning, får se om Henke och pappa hänger oh och testar, eller om de ballar ur. haha.

Stallde mig på vågen idag -3,5 sen jag börja äta tabeltterna men sammanlagt allt jag har gått ner innan jag börja med tabletterna och under jag har ätit så har jag gått ner -8,5. De är jag väldigt nöjd med! Inte för att jag tycker att de syns, men vafan nångång kanske men ser en förändring!

Titta även i postlådan förut när jag kom hem, och va låg där i, joo min lönespec snacka om att jag blev, och när jag öppna den, blev jag ännu mer glad. hade räknat med en summa men fick typ 1500 kr mer än de, så de är jag nöjd med! Haha.

Jag är väldigt trött på den här snön och kylan nu, vill bara att allt ska försvinna så att det är dags för våren, sen blir de sommar och då blir de jobb, då äntligen kan jag känna mig rik igen, aah en liten stund iaf! haha. :)

Nahe, laga mat, hänga tvätt och läsa lite i tredje boken av Twilight!
Hade bra. Puss S.


Kommentarer
Postat av: josefine

Kämpa på, kämpa på :) Du kommer vara så nöjd i sommar, när du klarat att gå ner massa. Ja tycker du är jätte duktigt. <3

2010-01-28 @ 08:19:59
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0