23 Januari

Är väldigt glad över att min hosta har blivit mycket bättre, kan somna bättre på kvällarna och framför allt jag har kommit igång med träningen. Känner mig himla motiverad, har precis kommit hem från medley, har varit och tränat med Mia i ca 2 timmar, så de är konstigt om jag inte kommer ha träningsvärk imorn. Tredje dagen den här veckan som vi tränar, så himla skönt och de är så roligt att pusha sig själv och verkligen hitta den där extra energin som man inte trodde att man hade.

Ska hoppa in i duschen när den blir ledig, sen invänta mamma och pappas kompisar som ska komma hit, så Älsk kommer också hit och vi ska käka här, sen ska vi träffa Jossan och Daniel. :) Hoppas på att få se deras nya lya! :)

Har beslutsångest om jag ska med till Åtvid imorn och kolla på brors innebandymatch, får se vad klockan blir ikväll! :)

Hade bra! S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0