19 Januari

Båda introdagarna är klara, de känns helt okej, personalen är ju super bra iaf de tre jag har jobbat med, de negativa är nog att de blir så mycket sittande och dö tid, de är inte något för mig direkt, men jag får stå ut så länge tills jag hittar något annat! De har redan ringt till mig och frågat om ja kan jobba på fredag så de ska ja göra, kommer bli himla långtråkigt att sitta där själv mellan 12 och 3 men men! De är ju pengar.

Stallde mig på vågen i morse - 2 kg så de känns skönt, men ändå väldigt tråkigt att de går så sakta. Men bättre sakta än inget alls. :) Har precis varit ute på en promenad med bror, ska hoppa in i duschen nu och sen åka och handla lite för kvällen. Älsk och ja ska till Frida och Fredda och göra pastasallad och vitlöksbröd, så ja ska fixa de för de har träning. och så ska vi titta på handbollen. :)

Naahe dags att göra sig klar! Puss S.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska gå sakta. Annars finns risk för jojo efekt. Så det går nog precis enligt planerna! Du är ducktig tjeja du! :)

2010-01-20 @ 06:43:41
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0