17 Januari

Hade bestämt mig för att ja skulle ställa mig på vågen idag eftersom jag är så nyfiken om de hjälpt och att ja inte kan vänta tills på söndag, så stallde mig förut och -1.5 kg på tre dagar är jag väldigt nöjd med, alltså ett halft kilo om dagen! Man blir så glad när man ser att de går åt rätt håll! :) Så fort jag blir frisk från förkylningen ska jag upp till medley! Känner att ja nog kommer lyckas den här gången, allt känns mycket bättre och de går mycket lättare, och jag har verkligen gett mig fan på att ja ska klara de!

Sen går allt mycket lättare när jag har min familj som stöttar mig även min underbara vänner som alltid ställer upp och tror på mig, de betyder så mycket, även Älsk finns där för mig. Massa kärlek till er! <3

Snart ska gå och möta mamma för hon slutar jobbet klockan ett, sen blir de hem och laga mat, sen vid kvart i tre börjar Fridas match som jag tänkt se, så blir att gå upp dit!

Imorn är min intro dag, de blir nog roligt! :)

Puss S.


Kommentarer
Postat av: sandra

Aaa jäklar när vi får pengar nu så ska vi börja träna direkt o köra gärnet =) <3<3<3

2010-01-18 @ 10:54:48
Postat av: Elin

Lycka till med träningen och grattis till kilona som rasat på 3 dagar!!, är du envis så kommer de sluta bra!=) håller tummarna för dig :)



kramar Elin

2010-01-18 @ 16:31:25
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du ska börja handbollen igen med :D

2010-01-18 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0