14 Januari

Nu har jag satt igång med Alli, än så länge funkar allt bra, har ätitmitt andra och även tagit andra tabletten! Blev en promenad förut med Sandra till Butbro och tillbaka, blir nog en promenad senare också med Jossan! Känner mig verkligen peppad och himla motiverad, för ja VILL verkligen de här! Förstår inte hur ja kunde?! Jag längtar till nästa torsdag när ja ska ställa mig på vågen och se om de har hjälpt nåt och de hoppas ja verkligen! Kan nog inte hålla mig en vecka iaf, men ska försöka! :)

Du är störande, irriterande och jag bara ryser när jag tänker på dig!

Har börjat spara pengar till utomlandsresa till hösten, vill verkligen de. Är så trött på den här kylan och snö, bort med snön NU!

Krypa ner i soffan, försöka få tillbaka värmen! :)
Hej / S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0