13 Januari!

Vakna i morse av att halsen rassla och att ja var genom förkyld, jaa jätte roligt verkligen när man nästan hade blivit frisk så blir man mycket värre igen! Usch måste verkligen sluta med nässprayen är nog den som gör mycket att jag blir smittad hela tiden! Men vafan de är ju så svårt.

valde iaf att ringa till Dennis och säga ifrån om introdagen imorn, vi flytta den till nästa vecka, hoppas på att jag inte blir sämre bara! Usch, hatar att vara sjuk, men jag längtar till fredag, hoppas på att de blir som jag vill och att jag blir nöjd! :)

Idag var jag och mamma nere på centrum, va inne på Apoteket och då hitta jag Alli, fråga mamma om hon ville köpa de till mig, så ska börja äta dom tabletterna imorn. Fick även med en bok om nyttig mat, så har skrivit matlista för en vecka, hoppas de går bra, tabletterna ska tydligen göra så man går ner lättare i vikt! Och de säger man ju inte nej till.

Funderar på att sluta blogga ett tag, ingen som kommenterar så inge roligt alls!

Hej / S.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas tabletterna funkar:) Ge gärnet nu gumman, ja vet att du är stark & kommer klarar att gå ner i vikt <3

2010-01-14 @ 11:50:35
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hoppas att det går vägen för dig! ;P

2010-01-14 @ 20:54:12
URL: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0