12 Januari!

Andra dagen som har varit en seg dag, iofs kan de bero på att ja kommer i säng rätt sent på kvällen, men jag är en kvälls människa inget snack om saken! :) Idag har jag inte gjort allt för mycket, jag har kollat på tarzan men somna i typ halva filmen, vaknar av att mamma kommer hem från massagen gör ett andra försök att se klart den, ja lyckades. :) Åkte till garaget för att hjälpa pappa och farfar, ätit sallad med mamma, och nu har jag sagt nej till att följa med till stan och shoppa med mamma och Lillian, ska slänga mig i soffan och se Björnbröder.

Förhoppningsvis så hinner jag få lön iaf, de skulle absolut inte sitta helt fel, nollorna börjar försvinna på kontot!:D Ska klippa mig ochf slinga håret, måste fylla på mobilen, bror fyller på fredag, såå ja pengar går alltid åt! :) Men jag har fixat lite, så att pengar till mobil och klippningen har jag! :)

På torsdag är min första introdag, hoppas jag trivs, känner mig lite osäker, men vafan bara att testa på så får vi se hur de blir! :)

Dags för Björnbröder! / S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0