Jag hatar snö!

Ååh, de är så de kliar i kroppen när jag ser all äcklig snö, fattar inte varför de aldrig kan försvinna för, jul har varit för länge sen och de är då snön ska ligga på marken, nu vill ja har sommar. Och alla amatörer då som plogar, ååh pappa blev nyss hotad för han gick ut och sa vad han tyckte om hur han ploga som plogar hos oss. haha, vilka muppar! :) Aja. De gör väl inget om folk åker ner med bilarna i diket.

Har typ suttit och kollat på resor hela dagen, och gud så skönt de skulle vara att åka nu, men dom pengarna finns ju inte, så till hösten, hitta en resa till turkiet i 2 veckor för 4300 inte alls dyrt, visst att ja har varit i turkiet förut, men vafan de är fint och varmt och de är de ja är ute efter, åka iväg ha kul, slappa, sola och bada, vilket man inte har så mycket möjlighet att göra här, för i sommar kommer jag jobba! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska även använda min nya skjorta idag som ja har köpt! :)
Bye, Puss S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0