Ensam

Ibland känner man sig så ensam, man försöker verkligen men de känns som att de inte är tillräckligt, man känner sig utanför och inte lika som alla andra. Visst jag är inte som alla andra, ja är ja, men vafan. Jag är trött på att inte ha något att göra om dagarna, jag är trött på att vara den som frågar, jag är trött helt enkelt. Känner inte alls för mycket.

Neej idag känner jag mig väldigt nere och ensam, ska iaf ta mig i kragen och äta lite frukost, är inte alls hungrig eller sugen, sen ska ja åka bort och hjälpa pappa, sen vet jag inte vad ja ska göra?! Joo träna gruppträning 1 timme senare.

Hej!


Kommentarer
Postat av: sandra

Varför känner du dig utanför? det behöver du inte göra o jag lovar att du absolut inte är ensam <3

Det finns ju inte så mykke o göra om dagarna men man får försöka med något.

2010-02-09 @ 12:43:48
Postat av: Josefine

Jag finns alltid här, är typ hemma mest :P Bara att du hör av dig om du vill hitta på något. Ja kan me höra av mej, men jag är lite fattig i mobilen just nu :D haha. <3

2010-02-09 @ 12:53:07
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fysingen att du ska känna så,trodde jag var ensam men vet precis hur det känns. Det känns som man alltid är den som frågar & anstränger sig & försöker & så blir det ändå bara fel. Men tänk såhär. Du har gjort allt du kan & duger inte det så kan det ju va. Jag har insätt det nu! Jag har visat att jag alltid finns för folk, försökt stallt upp & visat att jag faktiskt bryr mig, om så med en ynka kommentar, som nu.:) Feedbacken vissar sig snart! Kanske blev jag mer ensam nu men å andra sidan så vet jag vilka som är riktiga vänner & som finns där.

Sköt om dig tjejen, så trodde jag inte du kände. Du ni som alltid umgås & verkar må & ha det så bra. Kramsingen*

2010-02-09 @ 13:13:56
URL: http://johannakratz.blogg.se/
Postat av: josefine

inte ska du känna dig ensam....usch får lite dåligt samvete när du skrev sådär...jag vill alltid hitta på någe men det är ju lite långt bara sådär...men nu ska ju vi flytta o sådär och sen kan vi ju hitta på massor om du vill komma hit och så kan ju du ta me stoffe också...sen när du o stoffe får eget ihop kommer ja o jocke o hälsar på =) förresten skulle stoffe komma hit på lördag..bara en snabbis tror jag men ändå..du kan ju hänga på om du vill...fast det är ganska stökigt här me tanke på flytten...sen har det uppstått fuktskada i lägenheten så de är lite mycket saker överallt men de ordnar sig ju..soffan, tvn o barskåpet finns ju alltid...=) kramis

2010-02-10 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0