22 Februari

Usch idag känner jag mig seg och hängig, har sovit skapligt, men jag vakna i morse när Stoffe skulle upp och jobba vid sex, titta lite på hockeyn då på tvn, men somna om, sen när jag vakna vid tio när mobilen ringde så va jag död typ! :) usch hatar den här kylan, bilen blir helt fuckad, inte säkert att jag kan ha den idag. "/

Jobbade igår, efter blev de mys hos Fredrik, så på Wallander och åt grönsaker och dip, nu om en halv timme ska jag börja jobba, och även imorn ska jag jobba! Skönt att de blir lite, så man får lite pengar.

På lördag blir de tjejkväll hos Sandra, kommer bli super kul säkert! :)

Bye bye S.


Kommentarer
Postat av: sandra

Det kommer bli kalas skoj =)

2010-02-22 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0