21 Februari.

Då va de söndag igen, helgen harjag haft fullt upp, i fredags blev jag bjuden till Lisa, så åkte dit fest lite och sen blev de utgång, somna typ vid 3 eller nåt, 8 ringde alarmet, bara att stiga upp, hade lovat Henke att titta när de Spela DM i innebandy. Dom är i final som spelas i Mars. Igår kväll åkte Älsk och jag till nicke och Johanna, även Fredrik och Frida var där med, massa snack och skratt. :)

Idag blev de sovmorgon till klockan tolv, underbart skönt, ja hade nog kunnat sovit längre om jag inte skulle ha jobbat, börjar inte förrens fyra men ändå! :) Så nu sitter jag och väntar på att pappa ska hämta mamma från jobbet så vi kan äta! :) Efter jobbet blir de mys och Wallander hos Frida och Fredrik. :)

Har även fått några dagar som personlig assistent, känns skönt, kanske kan få ihop lite mer pengar, så ja kan spara lite med. :)

Nu ska ja äta, sen slappa tills jag ska börja! :) Schippe S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0