2 Februari

Januari redan förbi, dagarna går så himla fort, fast jag inte gör nånting så hinner man knappt inte med mycket. :) låter konstigt men sant. Haha.

Idag har jag varit på massage, hade tänkt att träna idag med, men de får vänta tills imorn har så himla ont i kroppen så därför har jag frågat Mia om vi ska åka in till stan efter hon har slutat jobbet, så jag ska hoppa in i duschen när jag har bloggat klart! :) Hoppas på att jag hittar de jag behöver. Man hittar oftast mer. haha.

Har funderat lite fram och tillbaka och jag är väldans sugen på att börja läsa teckenspråk, får höra mig för lite och sen verkligen bestämma mig, har även funderat på att läsa ekonomi och allt som behövs för att man ska kunna jobba i affär. Känner att ja vill komma nånstans med mitt liv, så grymt tråkigt att bara sitta hemma varje dag och inte ha något att göra!

Har även bestämt att jag ska gå ner till AF och skriva in mig där och förhoppninsvis få lite extra pengar varje månad. Pengar går alltid åt.

Nahee dags att duscha! :) Puss S.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan inte manpower va något? det brukar alltid bli jobb på Sapa, siemens elle rliknande. Fast jag tycker nog du ska jobb amed människor. Du är helt rätt person för det. Satsa på teckenspråk, det är ju jätte häftigt dess utom. Skulle önska att jag ahde lite löshuvud & kunde lära mig. :)

2010-02-02 @ 16:05:41
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0