15 Februari

Alla hjärtans dag igår, kändes som vilken dag som helst, jobba några timmar och sen blev Älsk och jag bjuden på mat hos Fredrik och Frida, vi såg köping och Wallander, mycket bra dag!

Idag känner jag mig trött och hängig, ont i magen hoppas att jag inte håller på att blir sjuk, de orkar jag inte med. Jag hoppas på att jag får jobba lite mer nu. :) Pengarna behövs och jag som sparar också, de går faktiskt riktigt bra för att vara jag, har sparat ihop en fjärde del av resan, så de känns bra, eftersom de är många månader kvar! :) Jag vill åka nu, orkar inte vara där de är snö längre, plus att de är skönt att bara komma ifrån allt ett tag. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! haha :)

Idag får jag se om de blir träning, har inte bestämt mig än, ska iaf laga lite mat snart, nudlar, wook och bacon. Så otroligt gott, imorn har Mia och jag bokat Aerobics bas, de ska bli kul, Elin tjatar också på att jag ska träna handboll imorn kväll, men får väl se. :)

Seee yah. Puss S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0