Funderingar och tankar!

Hopp, då va man ett år äldre då.. Hade en toppen dag, fick massa fint.. Börjar faktiskt känna mig lite stressad här i livet, vill hitta ett jobb, flytta hemifrån, vill hitta den rätta kärleken samtidigt som jag inte känner mig redo för att börja om från runt ett tillsammans med en annan, konstigt men sant. Börja vänja mig vid ensamheten, samtidigt som jag saknar tryggheten och sällskapet.. Vad ska man göra?

Jag söker och söker jobb men vafan leder de till, ingenting.?! Hittar jag inget jobb eller så, så får jag nog börja tänka på om jag ska börja plugga till något, de slår emot lite, för att plugga är verkligen inte min starka sida, men har nog inget val!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Madde

du får njuta av livet och med det kommer du att hitta din kärlek lovar dig!

När du minst anar så kommer allt falla på plats :)

2010-12-17 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0