3 de advent

Dagarna bara rinner iväg och va gör man, ingenting..? Har funderat fram och tillbaka, och skulle vilja dra iväg och jobba kanske någon annan stans eller om ja ska plugga, känner för att komma ifrån Finspång ett tag, man kommer inte framåt i livet, inte va de gäller jobb och så vidare iaf.. Men jag är för feg att göra de själv.. "/

För varje dag som går så längtar jag bara mer och mer till värmen, visst de är mysigt med snö och så vidare men neej ja gillar de inte särskilt mycket..

Om 2 dagar fyller jag år.. Har väl inte önskat mig något speciellt, eller jo en bärbar, men de ska ja få annars så är de typ pengar.. Hoppas verkligen på att vi har pengar i början av nästa år så man kan boka en resa till Turkiet så man har något att se fram emot plus att de bara är att försöka jobba rumpan av sig så man kan spara pengar.. :) För den här resan kommer bli mer galen än förra.. :) Hahah! Saknar våra 2 veckor där nere.. :)

Nehe dags att ta mig en dusch kanske..
Seee yaah.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! :)

Tack.. Det är bara bra med mig, själv?

Jo, det går bra för han men han tycker det är kallt och det kanske inte är allt för roligt för honom ;)

Men när han är klar kan han komma hit :D Kram

2010-12-13 @ 16:15:38
URL: http://saankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0