Länge sen sist!

De va ett tag sen sist jag blogga, har inte haft orken och ska ja vara ärlig har ja inte ens tänkt på bloggen. :)
Men vi gör ett försök nu!

Kryssningen avklarad, verkligen super rolig, god mat, mycket god dricka och skratt, så de ska vara. :) På lördagskvällen när jag kom hem fick ja ut med mina tjejer inte alls lika roligt ute men vi hade kul innan! :)

Har inte alls blivit mycket jobb på sista tiden, hade ett 11 timmarspass igår, gick lite segt men får tänka på att de blir bra med pengar, har ett till imorn, och sen en till dag nästa vecka så usch så lite dagar jag har. Hoppas att de hör av sig mer, för pengar går alltid åt, speciellt nu när jag nog ska åka till Ullared i slutet av månaden, sen vill jag spara pengar så de blir utomlandsresa framåt hösten, även Göteborg i sommar skulle inte vara fel! :)

Ett stort tack till Petra som fixa min blogg! :)


De sägs att tiden läker alla sår, de finns sår som aldrig kommer läkas, såren som blev när någon försvinner, såren kommer alltid finns kvar i hjärtat som ett minne, ett minne från allt de bra som en gång fanns, samtidigt som de finns sår som är jobbigt att bära med sig.
Saknaden försvinner aldrig.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0