Grattis Sandra! :)

Kanske dags att uppdatera lite, men vafan inga som läser knappt och ännu färre som kommenterar! :) Idag är de iaf ny månad, igen :), hade hoppas på lite sovmorgong med tanke på att ja gick upp tidigt igår med, men neej, vakna halv sju av att de pratades en trappa ner, sen kvart över sju när alla gick så stod Maja och gnällde och skällde som bara den, Stoffe skulle åka och ja hade lovat att gå en promenad med henne innan ja åkte, så tänkte här blir de väl inget sova, så tog på mig kläderna och gick ner. Åkte till jossan en sväng och sen tillbaka och tog en till promenad. :)

Har varit hemma, seg hela dagen, fått världens huvudvärk, Elin fråga om ja ville med på Easyline, så boka först men känner nu att ja verkligen inte pallar, ska ta mig en duscha och sen senare åka till Sandra och fira henne.

Grattis gumman, hoppas du får en toppen dag! :)

Ska nog förmodligen jobba imorn för mamma, de ska iväg till Katrineholm, henke har innebandy match så de ska sova på hotell, men orkar verkligen inte gå upp kvart över sex, så ska fråga om mamma kan ta de första timmarna så tar ja resten! haha. :)

Jaha de va nog allt för mig. :)
Puss S.


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack gumman :) jag hade en jätte bra dag :)

2010-04-03 @ 11:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0