Min dag!

Sitter här har precis kommit hem från Medley, blev lite mer än 1 timma idag med. Skiit skönt! Nu jävlar ska jag nå mitt mål! Men de kommer nog bra, så länge jag rör på mig och äter rätt! :) Emma och Sandra stanna kvar efter och simma, vilket jag inte kunde göra, eftersom jag har kvinnoveckan, skit kul! :) På måndag ska nån tjej visa oss alla hur maskiner funkar, så vi inte gör nåt fel, sen tror jag att vi ska gå på nåt pass, Easyline eller va de heter! :) Om de finns platser kvar! :) Imorn blir de träning igen! :)

Nu ska jag hopp in i duschen, sen ska ja göra mig en god sallad, sätta mig framför tv:n och se Two and a half men, de är ju så bra! :) Stallde mig förresten på vågen idag innan mina stadiga frukost, 1 knäckemacka, ytterligre 1 kg bort, så nu är de -6 alltså går de åt rätt håll! :) Har ju varit skapligt onyttig i Göteborg, men stod fortfarande kvar på samma vikt när jag kom hem, vilket gjorde mig jätte glad! :)

Stor en skit stor burk med kräftor i kylskåpet som jag fick av Britt-Marie igår, fatta om jag blev glad, och sugen är jag, men de är fortfarande frysta, så får vänta! :)

Jag finns alltid här för dig Josefine! <3

Här va vi små! :) Haha!


Kommentarer
Postat av: Emma

tack, jag trivs jättebra=) Passen på medley är kanonkul, jag brukar gå på coreboll och bodypump.

2009-09-03 @ 13:33:16
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med henne deras pass är kanon. prova gympa. hårt men så kul!

2009-09-03 @ 21:06:52
URL: http://johannakratz.blogg.se/
Postat av: sandra Nilsson

köra sten hårt på måndag då =) haha sööt bild :)

2009-09-05 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0