Jobbig natt!

Igår blev de först träning på förmiddagen ensam, va rätt skönt faktiskt. Rensa tankarna osv. Körde visst lite för hårt, så redan igår när jag kom hem fick jag värsta ont i hälen. Kunde knappt gå, smeta på nått stark så smärtan släppte efter lite. Älsk och jag åkte på bio och såg Beck, den va helt okej. De va bara vi och två till som såg filmen, skönt! :)
När vi kom till Älsk sov vi, men de blev inte alls många timmar för min del, vaknar mitt i natten och har sån värk så jag visste inte vart ja skulle ta vägen, tjöt som bara den! Försökte lägga en kudde under foten så att den skulle komma lite högre upp, men då börja de bulta i hela foten, men efter typ två timmar somna jag om! Usch. Och i morse va foten så stel, så jag knappt kunde stödja på den!
Men får se kanske åker upp och simmar lite iaf! Jag vill inte ha ont!

Men idag ska jag och Älsk in till Norrköping igen, vi ska först gå lite i affärer, sen blir de att kolla på Speedway! :) Hoppas på att de slutar regna bara! Du är de bästa som har hänt mig älskling!

Neej, nu ska jag se Stefan och Krister! :) Hoppas ni får en bra dag, för de kommer jag få med min underbaring! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0