Igår & Idag!

Igår träna vi först på medley, ja, Emma och Sandra. Körde stenhårt, och de känns idag kan ja säga, vakna i morse och hade värsta träningsvärken i magen. Iaf sen senare på kvällen så åkte vi till Johanna för vi skulle ha tjejkväll! Först grilla vi, sen blev de bara massa skratt och dans, och självklart massa gott dricka, de där shortarna har jag fortfarande inte lärt mig att tycka om, men de går ner med lite tvång! :) Sen senare blev de utgång på kristallen, vi hade roligt där också! :) En super lyckad kväll! :) Bilder från tjejkvällen finns på bdb! :)

Idag är man lite seg, men de är bara att komma igång, för snart ska jag börja göra mig i ordning och sen åka och hämta Emma, för vi ska brumma till garaget i Lotorp, för de är Kräftskiva där! Kommer nog bli super roligt, brukar vara de på festerna där! Alla är lite knasiga! Haha! :)

På måndag ska vi först vara uppe på Medley vid nio och gå igenom maskinerna med en tjej, sen vid tio är de vårat första pass, Easyline, de kommer nog bli kul. De bästa är att man får köra i sin gen takt! :D Haha.

Nu ska jag göra mig i ordning! :) Hoppas ni också får en rolig dag!
Puss fia! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för igår, det var verkligen superkul!

2009-09-05 @ 17:49:57
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0